ikiprensesannesi06 Bebeğim 7 aylık 1 aydır sabit aynı kiloda ve hiç kilo almıyor kızlar doymadığını düşünüyorum gün içinde çok huzursuz çok ağlıyor bu duruma çok üzülüyorum aç mı acaba mama veriyorum ama içmiyor kabul etmiyor napabilirl lütfen yardımını olun
Bcglcn ikiprensesannesi06 merhaba sütünüzü yağlandırmak için kaliteli beslenmelisiniz. 3 öğün yemeğinizi yiyin 2 de ara öğün yapıntavuk haşlama et haşlama suyuyla beraber yiyin. Kuruyemiş avokado muz ceviz özellikle sütünüzü yağlandırır. Özetle düzenli ve kaliteli beslenin aburcuburdan uzak durun. Öğünlerinizde salatanız mutlaka olsun.
befnn ikiprensesannesi06 lohusa yağı var ben onu kullanıyorum sütü yağlandırıyor bu ay kullanmaya başladım faydası oldumj kızıma bilmiyorum kontrole gitmedim daha ama sütümu sağdıgimda renginde çok fark olduğunu anlıyorum
alpik3461 ikiprensesannesi06 şu tatbaklar da tuzsuz siyah çekirdek oluyor o çok işe yarıyor yağlandırmada banada bi koca karı söylemişti ☺
ikiprensesannesi06 Bcglcn normalde çok kahvaltı yemek tüketen birİ değilim sütüme çok etki etti maalesef 😔
letubra befnn allah allah bende 1 aydır kaşık kaşık tahin yutuyorum ama yine bir faydası olmadı. Bu ayda 500gr almış. Nereden aldınız
letubra ikiprensesannesi06 2 doktor değiştirdim. 3. Ve 4. Ayda 500er gr aldı. Biri az almışmama takviyele dedi biri gerek yok dedi. Sağlık ocağındaki ebeler aylık1 kilo almalı dedi. Bunları duydukça sütüm azaldı zaten stresten. Hala sütüm yetmiyor yağsız kilo alamadı diye düşünüp duruyorum
Bcglcn ikiprensesannesi06 yemeden süt olmuyor maalesef. Su içerek sütünüzün miktarını kaliteli yiyerek de sütünüzün kalitesini arttırırsınız. Boş karbonhidrat yerine bol protein alın. Mesela ekmek yerine bulgur pilavı gibi. Bol bol sütünüz olsun inşallah 🙏🏻
ikiprensesannesi06 bgunes faydası var ise bende kullanıyım aktardan felan mı aldınız nerden bulabiliriz
ikibebekannesi34 ikiprensesannesi06 mamayı alıstırma bardagı vs gibi biseyle verirseniz kabul edebilir karnı doyunca rahatlar hem.. o sırada siz de stres yapmazsanız sütünüz artar belki
beyzzsenturkk_ ikiprensesannesi06 kaliteli beslenmekle alakası yok ben doğumdan sonra hep abur cubur sağlıksız ne varsa yedim atıştırmalık o bu derken sütüm aşırı yağlıydı kesene kadar yağlıydı sütüm kızım tostop aşırı şişkoydu yani yemekle alakası yok anca kalitesi artar ama yağlanmaz genetik bir şey bu anneminde böyleymiş benimki tamamen yağdı resmen cocuk 1 aylıkken 3aylık giyiniyordu yarıyordu yani ama ben hiç düzgün şeyler yemedim yemezdim hala yemiyorum kafana cok takma kilo sağlık demek değil zaten sağlıklı olsun yeter
ikiprensesannesi06 beyzzsenturkk_ aç kaldığını düşünüyorum sütüm yağlı değil galiba kiloda alamıyor çok huzursuz çok ağlıyor gün boyu açmı acaba doymuyor mu gece sabahı ediyoruz sürekli uyanıyor ağlıyor
beyzzsenturkk_ ikiprensesannesi06 öyle düşünme belkide boya gidiyordur gelişimi iyiyse kilosuna takılma benim kızım neredeyse 1 yıldır hemen hemen aynı kiloda gidip geliyor 1 yasına kadar iyiydi ayaklanınca kilosu gitti şu an 11-12 kilo anca var ama boyu çok uzun yaşıtlarına göre. belki sizde de öyledir kilo olarak dönmüyordur da baska bisey olarak dönüyordur yeter ki sağlıklı olsun hasta olmasın