14 aylık oglum cok hareketli, mutfakta yanımdan hiç ayrılmaz tek başına oyuncaklarıyla oynamaz yemek yaparken sürekli bacagımda, nerede tehlike yerler var oraya gider,sabahları uyandıgımda bütün gün cok sakin ve anlayışlı olucam diyorum ama saat 5-6 gibi artık sabrım tükeniyo bazen ogluma sinirleniyorum sonrasında cok vicdan azabı yaşıyorum bazen aglıyorum ama o an tutamıyorum kendimi cok zorlanıyorum. ne yapsam bilemiyorum, özenle davranan sakin annelere cok gıpta ediyorum keşke ben da daha sabırlı anlayışlı olsam:( ama kendi başıma büyütüyorum bi yandan onun yemekleri ev işleri vs derken yoruluyorum:(