11 aylık oğlum var. Uyku konusunda doğduğundan beri sıkıntı yaşıyoruz zaten ama artık dayanılmayacak raddeye geldi. Gündüzleri bir şekilde idare ediyorum ama geceleri uyumuyo. Sabaha kadar emmek istiyo . Emzirmeyi bırakıyorum bu sefer göğsümle oynuyo ve bi türlü uykuya geçemiyor sabaha kadar bu döngüde gidip geliyoruz ne o uyuyabiliyor ne ben. Yaklaşık 10 gündür gece beslemesi yapmıyorum bıraktım . Ama yine sürekli ağlıyor uyanıyo emzik veriyorum daha çok ağlıyo. Ne yapacağımı şaşırdım artık gerçekten