Ssssraa alana kadar balon bir ürün adı çıkmış sadece diyodum. İki şarjlı süpürge kullanıp kısa sürede çöp oldu. Eşim cimrisin diyip kızdı gidip gen5 almış. Daha önce temizlik yapmıyormuşum tozları ordan oraya sürüklüyomuşum meğerse. Gen5te tetik sıkıntısı yok ve haznesi çok büyük 120mt evde hazneyi 2.süpürmede boşaltıyorum eco modda bitmiyor bile şarjı. Burda da çoğu lişi v12 öneriyor