kubrayldrmalp Ablam bebeğimim altını değiştirirken bezi üstten katlamam gerektiğini söylüyor kızlar öylemi molfix kullanıyorum bez
kurabiyevarsimitvar Eğer büyük geliyorsa bez katlıyordum mesela bir iki defa bilmeden büyük numara aldık rahatsız etmesin diye katlayıp bağladım hep