Kızlar, bi süredir oğlum iştahsız ve kafama takıyordum bende içime atıyordum hep eşim acıkınca yer deyip susturuyordu beni ama rahatlayamıyordum. Bebeğimin iştahsızlığı birinci konu, ikincisi de eşim ile başka bi konudan tartıştık baya ona da canım sıkıldı. Neyse mutfakta bulaşıkları diziyordum o sırada ağlama geldi, ağladım da bastırmaya çalışmadım. Oğlumun mamasını da hazırlayıp salona geçtim, biberonu masaya koydum sonrasını hatırlamıyorum. Eşim anlatıyor yere attın kendini, gözlerin bi yere odaklanmıştı sesli ve derin derin nefes alıyordun. Su çalmış yüzüme, adımla seslenmiş tepki vermemişim. Adımla seslendiğini hatırlıyor gibiyim ama silik böyle o anlar. Sonra koltuğa yatırmış bacaklarımı felan kaldırmış kendime geldiğimde tuhaf bi rahatlama vardı. Ne yaşadım bilmiyorum ben, sonra normale döndüm işte. Bidaha yaşamadım, Allah yaşatmasın ne bana ne de kimseye de ama ne yaşadım ben?