semkav Merhaba benim 38 günlük bir oğlum var büyük kızım 8 yaşında ve hasta olmuş ateşi var klima olduğu için hepimiz aynı odada durmak zorundayız bir çocuk hasta olunca ötekini nasıl koruyorsunuz ?
lceLady semkav Eskiden bunu bende cok düşünürdüm Ama formülü buldum Nazar değmesin hasta olmuyorlar.. olsalar bile ayakta cok hafif geçer.. hic birinede gecmez 3 çocuğum var Düzenli verdiğim kürler var
ppzeynep semkav Ayrı odalarda uyuyorlar zaten ama gün içinde ağız ağıza olunca koruyamıyorum. Kızınız büyükmüş. Gün içinde sadece ağzını örtecek şekilde maske takabilir. Gece ayrı oda olmazsa korumak neredeyse imkansız.
circus semkav of en korktuğum başıma geldi koruyamadım eşimden 1 yaş kızım a sonra bana grip bulaştı ve oğlum 17 günlükken kuvöze girdi 1 hafta olacak orada çok üzülüyorum:((((
eyberenimo Koruyamadim canım aynı odadayiz bizde 5 yaşında oğlum kızım 3aylik abisi ne kadar hasta olsa bebeğimde hasta oluyor
patlaktarhana circus maalesef eve hastalık girince korunmak imkansız oluyor çok geçmiş olsun çok küçükmüş sizin ki
alpik3461 semkav çocuklar birbirine tez bulaştırıyor hastalığı koruma şansı hiç olmuyor bnm oğlumda eşime bulaştırdı zatüre oldu astıma çevirdi eşimi
circus patlaktarhana evet bana çok ihtiyacı var ben gidip konuşunca ağlaması susuyor bezi dolmuştu ben evde hiç öyle durdurmadım :(
patlaktarhana circus ay yüreğim sızladı vallahı.Kimin anneye ihtiyacı yok ki o yavrunun da olmasın.İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur 🤲🏻Cuma vakti hürmetine