Melihakrds iyi geceler öncelikle hem bir anne hem bir çocuk gelişimci olarak şunları söyleyebilirim. Günümüzde özellikle küçük yaş grubu çocukların ebeveynleri çocuklarını sosyalleşsin, yeni deneyimler öğrensin vs. diye göndermiyor. Bakımı yapılsın diye gönderiyorlar. (İstisnalar hariç) Çalıştığım çoğu kurum sabah 7-8 arası açılıyordu ve o çocuklar uyuyarak geliyorlardı okula. Eğer anne çalışmıyorsa en az 4 yaşına kadar anneyle evde vakit geçirmesini öneriyorum ben çocukların. Vakti gelince elbet okula gidecekler. Sizin çocuğunuzun da okulda mutsuz (öyle hissettiğiniz icin diyorum) olduğunu düşünüyorsanız altında başka sebeplerde olabilir. Çok ciddi konular bunlar. Kreşte öğrendiği şeyleri evde sizde öğretebilirsiniz, doğa yürüyüşleri, kek partisi, boyamalar vs vs. Emin olun aile ile yapılan her şey çocuk için çok daha kıymetlidir. Kreş ücretinizi bilmiyorum ama 1-2 ay boşuna vereceğiniz parayla, çocuğunuzla yapacağınız etkinliklerin malzemelerini alabilirsiniz mesela. Çocuk nasıl mutluysa öyle hareket edin o zaman her şey rayına oturur :)