jsjsjksj Kızlar bebeğim hiç emeklemiyor yürümüyorda hic birşey şekilde 9 aylık 15, günlük örümcekte almak istemedim
Esraakbal jsjsjksj hiç telaş yapmayın her bebek emeklicek diye bi kural yok yürüme ise 18 aya kadar vakti var benim oğlum şuan 14 aylık yeni yürümeye başladım kendinizi strese sokmayın lütfen
mamacita_18 jsjsjksj Büyük ihtimal etraf sizi bu endişeye sürüklüyordur ama gerek yok her bebek farklı 18 aya kadar zamanları var kızım 1 yaşında hala emeklemiyo yürümüyor herseyin zamanı var demek ki bebeklerimizinde kendine göre zamanları var
sek_kahve jsjsjksj emeklemeden direkt yürüyen bebekler var. Emekleme bir gelişim basamağı olarak beklenmiyor bebeklerde içiniz rahat olsun
asyakus16 jsjsjksj merhaba hiç endişelenmeyin bizde 9. Aya kadar ne dönebildik ne de emekleyebildik. 9. Ayın sonuna doğru başladık emekleme ve dönmeye.
kubra00k Oğlum yakında 16 aylık olacak. Hâla yürümedi😀 neden zorluyorsunuz ki. Zamanı gelince herşeyi yapacaklar zaten. Heryere tutarak hızlıca gidip beni yoruyor zaten,bugün yine koltuğun tepesine çıkmış düz duvara tırmanmaya çalışıyordu😀
Goktugmom_ jsjsjksj oglum 9 aylık yürüme emekleme yok zamanı vardır kızlarım 13/16 aylıkken yürüdüler
Yigit_Yagiz_Moms jsjsjksj benimki 11 aylıkken emekledi 9 aylıkken emeklemek zorunda değil büyük oğlum hiç emeklemedi
Ozge_5555 jsjsjksj 9 aylık bebekten yürümesini beklemeyin bnm kızımda emeklemedi sürüne sürüne gidiyordu sonra önce yürüdü(14.ayda) sonra emekledi
kuzeyinannesi06 jsjsjksj 9 aylık olacağız 2 gün sonra benim oğlum da emeklemior şu sıra canı isterse geri geri gidiyor yada emekleme pozisyonuna getirip kendını öne arkaya sallayıp pat yatıyor sürekli ulaşmak istedıgı yerlere yuvarlanarak ulaşıyor artık canı ne zaman isterse emekler yapacak bişey yok 😍
Eylule Vah ben nerelere gideyiiimmm. Benim kızım 10 aylıkken döndü, 16 aylıkken emekledi. 22 aylıkken de yürüdü. Ve 16 ay boyunca sadece ve sadece oturdu. Ayağa kalkıp basmadı bile. Ki sizin bebeğiniz daha 9 aylıkmış çok aceleci davranmayın. Vakti vardır
minikbalinannesii Eylule merhaba bebegınız premature mıydı? Doktorunuz MR ıstedı mı beyınden? Bızımkı istiyor bızden
Eylule minikbalinannesii yok prematüre değil. MR EEG hepsini çektiler. Hemde 2 kere ve birden fazla özel doktora gittik. Çok şükür ki hiçbir problemi çıkmadı