nurhi Anne baba olarak gribiz bebeğim öksürmeye başladı bugün ateşi normal gözüküyor ne kadar devam ederse doktora götürmeliyim. Daha hızlı iyileşsin diye bol bol emziriyorum şimdi bir de rahat uyusun diye ortamı hazırlıyorum
Seydag11 nurhi Bizim cocuk doktorumuz o aylardaki öksürüğü cok sevmiyor. Cok hizli ilerliyomus çünkü. Ciddi anlamda bi oksuruk varsa ilerlemeden goturun derim cok ciddi salgin var cunku hastalik gecmek bilmiyor.
ysmntl nurhi merhaba benim bebeğim de 3 aylık 2-3 gündür öksürük var burnumu temizliyorum odayo havalandırıyorum geçer gibi oluyor ama gecmedi. Siz neler yaptınız nasıl geçti ? Ilerlemesinden korkuyorum
nurhi Gece arada bi öksürdü şimdi yok gibi bu iki gün gözlemleyeceğim geçmezse doktor sonrası paylaşım yaparım mutlaka
nurhi Bizimkinin hırıltıya dönüştü ben de NaCl veriyorum her gün iki buruna da bi tüp sıkıyorum yana yatar pozisyonda sonra burnu baya açılıyor
nurhi Benimkinde hala var doktor normal dedi gece yatmadan temizleyip öyle yatırın dedi. Ateşi de yükselmiyorsa sanırım normal bir dönem ama çok yoğun öksürük yok oğlumda siz de durum ciddi değildir inşallah