kuzeyarel1309 inanın suan wakit kaybedıyorsunuz.Yarın gidin sabır taşı alın.Niyetlenınce kesılmıyor malesef..Yatmadan önce emzırın.Gece kalktığında göğsünüze tası iyice suda ezdırıp sürün.Zaten 1kere kokuyu tadı aldığında bırdaha yanasmıcak.Yanlız bunu yaparken üzerinize eski bi atlet giyin.Lekesi cıkmayabılıyor.Benım oğlum ilk gün tadı alınca ikincıye kalktığında ayağında salla ddı sadece .3 gün Byle dewam etti.suan sabaha kadar uyuyor şükür.En önemliside iştahı açıldı 🥲