annnecebiri aşısını yaptırmadınızmı,Benim kızımda oldu 14 yaşında ozaman hiç duymamıştım böyle değildi teknoloji vs çevremdede duymamıştım Malasef kızım oldu 10 gün sürdü ishal kusma ateş oldu bizde ilk hatta yanlış teşhis ve ilaç verdi doktor yaygın olmadığından bilemedi ,sonra artınca tekrar doktora gittik roto dendi ve ilaç tedavisi bol bol emzirme ve temiz ortam olsun dedi doktor birde bol bol su içir dedi 1.5 yaşındaydı dediğini yaptım hastaneye yatmadan atlattık şükür