Doğum yapalı 17 gün oldu. Dün misafir gelecek diye evi topladım kendimi biraz yordum ama ağır kaldırmadım. Akşamında kanamam çok gelmeye başladı bugün de devam etti. Düne kadar kanamam baya azalmıştı ilk haftadan beri. Dünden beri de baya geliyor ve dikiş yerimin sağ tarafı birazcık sızlıyor endişelenmeli miyim