Sermec27 balkizim1 bende başladım bugün 1. Bölüm bitti 2. Deyim Google üzerinden izliyorsunuz dimi benim hoşuma gitti şimdilik🥰
ayisit balkizim1 biz de başladık değişik geldi. Korkunç sanmıştım adından dolayı ama değilmiş 😄 ayrıca çalan şarkılar aklıma takılıp duruyor özellike kız isteme sahnesinin sonundaki içim yanar şarkısı 😂😂
sitare66 Bayıldım türünün tek örneği olan bir dizi yönetmeni öyle söylüyor hem komedi hem dram beraber Ahmet kural da role cuk oturmuş