Bebeğim otomatik 9 da uyurdu hep bunn için savaştm misafirleri yolladığım bile oldu uyku saatii asla sasmadi ama ne olduysa bu 2 yaşta oldu artik 23.30 a kadar ayakta ve ben evden calisiyorum o kadar yoruldum ki on uyutunca hiçbir şeye halim kalmıyor ne olur yasayanlar bir akıl verin tekrar gece 9 a nasıl cekebilirm çok yiprandm :((