Merhaba kızlar geçenlerde bir post açmıştım lazere başlayacağım diye Neyse başladık bir şekilde😅🤣 koltuk altı kol bacak yani acısı yok gibi diyebilirim ama genital bölgem aşırı acıdı yani bildiğiniz elektriğe veriyor gibiydi 😆 oradaki o zaman bana uyuşturucu krem önerdi kararmam çok fazla olduğu için genital bölgenin de acı olur dedi Bir de her seans yükseltiyorlarmış dereceyi. Ama çok yüksek bir fiyat verdi kararma kremi için . Bunun haricinde peeling bilmem ne ıvır zıvır bir sürü krem önerdi ama Ateş pahası ve diğer postum da çoğu kişi de yazmıştı güzellik merkezinin önerdiği kremleri alma diye almadım gerçekten Çünkü fazlasıyla pahalıydı. Ama gerçek şu ki gerçekten bir ay sonra genital bölgenin acısıyla nasıl tekrar yaparım bilmiyorum trendyol’dan baktım Bayağı var uyuşturucu krem sizin de kullanıp bana önerebileceğiniz bir krem varsa yazın lütfen. Bir de Eğer lazer işleminde beyazlatıcı krem kullanan olduysa Onun da markasını öğrenmek istiyorum Bir de ne zaman kullanıyordunuz benlerden sonra mı Nasıl yapıyordunuz Lütfen ihtiyacım var bu bilgilere🙃