Ek gıdadan dolayı bebeğim kabız oldu baya zorlandığı için makat bölgesinde biraz kızarma var . Çatlak olmaması için şu iki kremi yazdı ama ikisi de sabah-öğlen-akşam şeklinde. Nasıl kullanicam yani birini sürdüm sabah diyelim diğerini nasıl sürücem ki sabah? Ya da dönüşümlü mü kullanmam lazım bir gün bir kremi ,diğer gün diğerini şeklinde mi?
