Kızlar bugün oğlumu 3 aylık kontrolüne götürdüm. Yüzünde küçük bir yer yara gibiydi. Doktorumuz Atopik dermatit dedi. Ve bana diyet yap dedi. Süt ürünleri paketli gıdalar şeker tatlı bir süre yeme bakalım duruma göre yumurta en son diyet ürünü olacak dedi. Bu durumu yaşayan anneler böyle diyet yapanlar ne yediniz ne içtiniz ? İşe yaradı mı ? Bir de ben işin garibi bunları çok tüketen biriyim. Nasıl olacak bilmiyorum. Fikirlerinizi deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.