kedi0101 Kızlar dişler kaçıncı ayda geldi kızım 6 12 günlük felaket dişleri kaşınıyordu şimdi daha kötü gece ağlıyor hiç durmuyor ama bakıyorum kabarık bile değil birden mi çıkıyor oğlum 9 yaşında inanin unuttum 9 yıl geçti
sencokbiliyon kedi0101 9 aylıkken çıkardı ilk dişini. Ayda tüm belirtiler vardı. Her halde erken çıkaracak diyorduk 😂
mellisaa kedi0101 merhaba ben karanfilli zeytinyağı ile ezip karıştır yorum ve dolapta bekled soğuk soğuk sürüyorum baya rahatlatoypr 1 kere yapsanız zaten baya gıder dolapta kalsın
efesalman Aynı durumdayız 6 ay 7 günlüğüz iki gün önce ateşi çıktı o günden beri geceleri ağlıyor napacağımı bilmiyorum 4 aylıkken başlamıştı kaşıntı daha da erken olabilir diş mi başka bşy mi anlamış değilim
haticecal Oğlum 5 aylık 1 aydır kaşıntıları başladı korkuyorum arada huysuzlaniyor çok ağlıyor elim ayağım tutmuyor
ikibebekannesi34 mellisaa mellisaa bu tarif icin mide rahatsızlığı yapacagını söylemisti dr bilginiz olsun
Deletedmom_984 5 ayda başladı diş belirtileri, 9 aydayken yerleri belliydi 10. Ayında çıkardı hepsi peşpeşe zorladı yavrumu, şuan 13 aylık 6 dişi var iki tanesi de patlamak üzere
ikibebekannesi34 kedi0101 zamanı gelmis sizin bence cıkar.. 4. Ayda başlayan kaşıntılar icin dişeti sertleşiyor demisti dr
mellisaa ikibebekannesi34 öyle olsa rahatsız oluşunu belli ederdi kızım diye düşünüyorum ama teşekkürler yine de ❤
ikibebekannesi34 mellisaa ben de ilk cocugumda yapmıştım simdi yine yapacaktım ama karanfil kokusu rahatsızlık verir memeyi reddeder sebebini anlamazsınız diyince riske atmak istemedim
alpik3461 kedi0101 benm oğlumun 7 aylıktı çok huysuzdu karanfil yağını bi kaç gün sürdüm hemen patlattı tek de değil ikişerli patlatmıştı dünya var dedim şimdi 5 aylık kızıma kullanyrm huysuzluğı yok