Kızlar dr bebeğime bebelac pepti yazdı rapor çıkardı fakat eczaneye gittiğimde sistemde sgk karşılamıyor diyor bugün böyle bir şeyle karşılaştım neden olabilir tekrar dr gittim nasıl olur böyle bisey olmaması gerekir dedi yarın tekrar eczaneye sorucam bakalım sizce neden böyle bisey olmuş olabilir sgk neden karşılamaz