Kızlar oğlum 8 aylık ama hala gaz cıkaramıyor gece ozellıkle kıvranıp duruyo.. kaka da yapamıyor röntgen cektirdik.. tıkanıklık yok hafıf gaz cıktı ama ılac kullanıyorz bıraz rahatladı ama gece cok aglıyor cıkaramıyor uyurken.. benım bebem gıbı olan varmı