Kızlar merhaba. Çok büyük bir sorun değil ama sizlerden destek bulmak için yazmak istedim. Oğlum 2 yaşında. Çok tatlı, konuşkan bir çocuk. Biraz inatçıdır sadece 😅 genel olarak iletişimimiz, bağımız çok iyidir. Bana düşkündür. Yani bu bir aya kadar öyleydi. Ben öğretmenim, çalışıyorum. Oğluma da annem bakıyor. Bu yıl çok ama çok zor bir sınıfa düştüm. İnanın eve geldiğimde pilim tamamen bitmiş oluyor ayakta zor duruyorum. O halde yine oğlumla ilgileniyorum elimden geldiğince. Annem de sağ olsun çok güzel bakıyor gözüm arkada değil fakat çok şımartıyor. Oğlumun kuklası olmuş durumda ne derse yapıyor. Eee tabi ben kuralcı olduğum için kötü olan ben oldum. Oğlum şimdi beni ne zaman görse sen git diyor. Anneannemle oynayacağım diyor. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten tavsiyelerinizi bekliyorum…