Oğlum 33 aylık 1 ay önce kreşe başladı. Oryantasyon sürecinde sürekli hastalandı bir hafta ara vermek zorunda kaldık, öğretmen değişti bu esnada derken oğlum hiç gitmek istemiyor her sabah gitmek istemiyorum diye ağlıyor zor ikna ediyoruz kreşin kapısında ağlıyor ama içeri girince mutlu olduğunu söylüyordu öğretmeni. Bugün bütün gün ara ara ağlamış annemi çok özledim gitmek istemiyorum vs diye. İşe başlayacağım ve bu durum inanılmaz üzüyor beni. Erken mi başlattım kötülük mü yapıyorum diye içim içimi yiyor sizce alışır mı alışırsa ne kadar sürede alışır deneyimli anneler lütfen yardımcı olun