SerenGltkn Bebeğim 3.800 kg doğmuştu ama şuan 8,5 kilo çok az sanırım bebişlerinizin kilosu nasıl? Ben acaba yapamıyor muyum kendimi suçluyorum bebeğim bir aydır mama ek gıda çok az tüketiyo hasta oldu diş çıkardı derken kilosu az kaldı gibi
aybarsmom34 SerenGltkn Aslında az değil, gayet normal. Bir süre sonra zaten kilo alımları çoookk yavaşlıyor. Hiç kendini üzme, sağlıklı olsunda kilosu yerine geri gelir 🌼
frabia SerenGltkn kalorisi yüksek zeytin yağlı fındık ezmeli kuruyemisli mamalar hazırla azıcık yese bile hemen kilo aldırır düzenli her gün yaparsan 1 ayda etkisini görürsün
defnemiraybebek SerenGltkn 3400 doğan kızım 1 yaşında o kadar kilodaydı 😂 bence gayet iyi çevreye kulak asma sağlıklı olsun kilo alınır
Fidelcee 3400 doğan oğlum 9 aylıkken 9 kiloydu . Bana göre ve doktora göre normaldi ama insanlara göre çok zayıf resmen hasta 😀
karan0772 Fidelcee ah ah bu insanlar yüzünden delirmek üzereyim asla zayıf bi bebek değil ayına göre normal bi bebek ama eltime bakarsan gelişim geriliği var çıldırmamak için kendimi zor tutuyorum konuştuğunda
karan0772 frabia fındık alerjik bi yiyecek başka öneriniz var mı kilo aldıran fikir olsun gerçekten bugün ne versem derdinden ölücem 😂
Fidelcee karan0772 insanlar çocuğuna hep bir kulp bulacak. Büyüdükçe daha çok bulacaklar. Onlara kulak tıkamayi öğrenmelisin yoksa psikolojin bozulur
ahlasmomm_ karan0772 zeytin avokado kıymalı tarhana balık pekmez ceviz yumurta bunları önerdi bize doktorumuz
ahlasmomm_ SerenGltkn 9.ay kontrolünde 8400 geldi oğlum doktor kötü değil ama kilo alımı çok gerilemiş ddi zeytin avokado pekmez kıymalı tarhana çorbası balık bunları önerdi her gün kahvaltıda yumurta yedir ddi ama 1 aydır çok iştahsız diş çıkarttı iki tane bugün on aylık olduk 50 gram almış
Yorgunanne3 9 ay 3 qünlük oqlum..2950 doqdu şuan 9 kilo ama minyon..bizim hemsiremizde ısrarla kilosu çok düşük çok zayıf mamaya başla diyo🙃 hastanede ki doktor kesinlikle başlama diyo..bebisler saqlikli olsunda zayıf olsunlar takmayın
kkaplan07 Bence boyu uzunsa kiloyu takmayın😅 kiloyu büyüdükçe nasılsa alacaklar ve şimdi iyice hareketlendiği için aldığı kalorileri çok hızlı yakıyor 😅