Dnzdmr bırakmayın bence alışıyorşar. Ben hep sakın kaçırma derdim ama nasıl kaçırmayacağını anlatmazdım. Bir de sürekli ben götürdüğüm için çişini gelip gelmediği kısmı anlamıyordu sanırım. Sonra kaçırma demek yerine “ çiş geldiğinde sakın bekleme, oyuncakların seni bekler. Çiş yaptıktan sonra da geri gidip oynarız” dedim. 4 5 gün hiç sormadım. Hep kaçırdı. O her kaçırdığında bak beklediğin için kaçtı, beklemeden gelseydin kaçmazdı vs diye hatırlattım. Şükür 1 haftadır alıştı. Biz de ekimin başında başlamıştık. Benim kızım da 29 eylülde 2 yaşına girdi.