Deletedmom192 gündüz toplam 6 öğün besliyorum mama meme şeklinde saat 7 de uyanıyor. 3 saatte bir besliyorum 7,10,13,16,19,22 şeklinde. Ama 22:00 de 6.öğününü yani son öğününü verdiğimde uyumuyor çok geç yatıyor gazını çıkarmama rağmen. Yani günde 5 öğün beslesem yeterli olur mu demek istedim