degersizbirhayat_1 Bir sorum olacaktı yine burdan okuduğum kadarıyla devamlı içirilmesi anemiye sebep olurmış iki çeşi mama verenler varmış o şekilde verenler var mı veya kullanıp bir zarar görmeyen
fdmmthn Hiç duymadım bunu biz doğduğundan beri Goldengoat kullanıyoruz şimdi 6 aylık oldu. Doktor kontrolünde de yüzünün rengi iyi falan dedi ama bilemiyorum