eslemipek 7 ay önce doğum yaptım ve 10 kilo fazlam var doğumdan sonra bikaç gün sadece korse kullandım çok sıcaklarda kullanamadım.. 7 ay sonra kullanmaya başlasam faydası olur mu sizce? Önerisi olan varsa da açığım