Merhaba kızlar bebeğim hastanede mamaya başladı şuan 21 günlük yavaştan mamayı bırakmayı düşünüyorum 2500 kg dan 3100 kg a çıktı bu süreçte bugün mamayı bırakmamı söyledi doktorumuz siz nasıl bıraktınız sütüm hala yeterli değil sağımda 30 ml çıktı iki göğüs sabah saatlerinden beri hiç göğsümden bırakmadan emziriyorum yerimden kalkamadım diyebilirim ayrıca bir kere de mama verdim 60 ml tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim 🥰