gizemzumraa Gündüzleri hiç bişey yok ama gece uykusuna yatırdıgım da aglayarak uyanıyor sebebi ne olabilir
endegerlima gizemzumraa alttaki arkadaşın dediği gibi diştendir o aylar çok sancılı oluyor bazı bebeklerin kulağına vuruyor
ayisit gizemzumraa 7. Ve 8. Patladı yolda geliyor ama inanılmaz zor geçiyor çünkü hepsini arka arkaya çıkarıyor 🥲 son 2,5 aydır uyku nedir bilmiyorum geceleri
kaya97 Maalesef bizde öyleyiz ağlayarak uyanıyor geri de dalması çok zor oluyor sürekli eli kulağında
sitare66 Maalesef ki biz de öyleyiz ben de şaşırıyorum gündüzleri olmayıp da niye geceleri oluyor acaba demek ki geceleri Vuruyor sancı
ebraargull gizemzumraa 8 aylık olmak üzereyiz bizde aynıyız sürekli uyanıyor 2 gündür gündüzleri de çok agliyo herşeye agliyo calpol veriyorum yatmadan oncede gündüz çok ağlayınca da dişler mahvetti bizi 4 tane çıkmıştı damagi bembeyaz peş peşe patlatır kurtulur inşallah kuzum
balporsugu7224 gizemzumraa diş ağrısı dolven ve calpol veriyorum rahatlayıp uyuyor öbür türlü ağrıları dinmez