Merhaba 7 haftalık gebeyim. İlk çocuğumda kalbinde parlaklık çıktığı için bu testi yaptırmıştım. Şimdi bu bebeğimede yaptırmak istiyorum. Fakat birşey soracağım bilen varsa.Bu test yurt dışına gidip sonuç ordan geliyordu. Şimdi arayıp fiyat aldığım yerler yine yurt dışına gidiyo dedi fakat bir yerde şişlide olan bi lab. Türkiyede yapılıyor yurt dışı olayı para tuzağı dedi. Aklım karıştı. istanbulda bildiğiniz yer var mı ? 10. haftada yaptırılabiliyomuş sanırım