selam 4. gün çok zor geçti geceside gündüzüde bol ağlamaklı oldu
gece kalktı ben çok uykusuzdum o yüzden yatakta onu uyutmaya çalışırken uyuya kalmışım ve sabaha kadar emcüklemiş beni 😂 sabah bir pişmanlıkla uyandım sonra emzirmeyi gece beslenmesini kesip gündüzü kesmicektim ama bugğn sabah en son 7 de emdi ve şuan saat akşam 10 bu saate kadar hiç meme istemedi ful yemek atıştırmalık yedi o yüzden bende hiç vermedim ve inanırmısınız göğsümden süt çekilmiş gibi hiç şişlik yok o yüzden bence emzirmeyi bırakma dönemindeyseniz bir kere bütün sütü sağın ertesi gün sağmayın bugün hiç ağrım da yok gece yine vermicem en azından yatakta uyutmaya çalışmicam belli bir süre çünkü bayılıyorum 😂 fail olucakken tersine döndü sın kez doyasıya emzirdim en azından içimde ukte kalmadı 🥹