Kızım 28 aylık ve artık öğlen uykusuna çok direniyor normalde kendi söylerdi uyumak istediğini son bir haftadır uyumayacağım diye ağlıyor ama gece uykusunda böyle birşwy yapmıyor sizin çocuklarınız kaç aylıkken öğle uykusunu bıraktı ben bu ayda bıraktırsam çok mu erken olur ?