gokkuss bizim doğduğundan beri morarma varsa biz küçük tükürüğünü yutamıyor zannetmiştik. 4 ayda artık hala yutamayınca ve morarmaya nefessiz kalma eklenince doktoruna söyledik fistül olmasından şüphelendiler soluk ya da mide borusunda bir delik olabileceğinden. Bronoskopi yapıldı temiz çıktı. 40 gün emzirebildim emzirirken her gün gaz sancıları gezmeyen pişikler mukuslu kakalar her yeri kızarık ve sivilcelenmeleri oluyordu ama işte ilk bebek tecrübesizlik yaz ayıydı normal sandık. Sütüm kesilince marketten mama aldık daha şiddetlenmeye başladı 5-6 mama değiştirdik aynıydı. Doktora gittik nutricia başlattı. 6. Ayına kadar kullandı. Kullandığımız ilk dönem çok güzeldi her şey 5 ayında neffessiz kalmalar başladı. Gastrotuss verdi doktor kullandık işe yaramayınca doktor önemsemedi biz abartıyoruz sandı video çektik işin ciddiyetini anladı. Sırtına vurmasak Allah korusun tükürük kalabilecek seviyeye geliyordu. Daha sonra işte gogus bolumune yonlendırdı bronoskopi yapıldı temiz çıktı gastroentrolojiye yönlendirdiler alerji testi yapıldı. Süt ve süt ürünlerini biliyorduk ama kuruyemiş balık tavuk soya yulaf vs vs bir sürü şeye alerjisi çıktı. Alerji mamalarıda bünyeye alışıklık kazanabiliyormuş. Ama çok nadir bir durum. 6 doktorda aynı cümleyi kurdu bize “ bunca yıldır doktorum ilk defa böyle reflülü bebek görüyorum” biraz istisna dışı bizim. Herkesten yavaş ek gıdaya geçtik. 2 ay da 1 mama değişikliği. Günde 6 kere ilaçlı buhar. Lansor (bildiğimiz yetişkinler için olan mide koruyucu) ile tıkanmaların önüne geçtik. Zorlu bir süreç ama 1-1,5 yaşında kurtulacakmışız bakalım