Unhappy_ Merhabalar kızlar. Oğlum 4 yaşında. Babam vefat edeli 20 yıl oldu neredeyse. Geçen gün anne senin baban var mı? Nerede dedi? Boğazım düğümlendi cevap veremedim konuyu değiştirdim.. Birdaha sorduğunda ne cevap vereceğim bilemiyorum
OptimusPrime Unhappy_ Dümdüz. Ölümü hiç bir şey ile ilişkilendirmeden söyleyin. Benim de babam vardı,ama öldü diyin. Ölmek ne demek derse de onu gözümüzle göremeyeceğiz ama hep kalbimizle seveceğiz deyin. Yeterli.
Tusa_ Unhappy_ ölümü anlatmayın bence çocuklar çok etkileniyorlar ölümden ama nasıl olucak bi çocuk doktoruyla görüşüp daha sağlıklı bi şekilde bahsedebilirsiniz benim yiğenimde sormuş ölümü babası da hepimiz bir gün ölücez demiş oda çok korkmaya başlamış ölücem diye
Unhappy_ GemlikZeytini o an doğru cümleleri bulamadım kafasını karıştırmadan sade bir dille cevap vermeliydim. Ne demeliydim. Ölüm kavramını nasıl anlatmalıyım