Bebeğim 2 3 haftadıe sürwkli ağlayarak uyanıyor 13 aylık sizce sebebi ne olabilir normalde uyanır beşiğinde ayaga kalkar beşiğinin ettafındaki seylerle oymar sıkılınca da bağırırdı simdi susturamıyorum oyle çok ağlıyor birde gece 2 lere kadar uyutamıyorum