Benimde 3 Ay 24 günlük kızım var bende 3 aylık iğne oldum 2 gün önce diğer yöntemler uymadığı için sonra içeriğine baktım çok pişman oldum keşke vurulmasaydım dedim adet olmadan da gebelik yoksa vuruluyor ama ilk 30 gün el korunma gerekiyormuş bana ebe öyle söyledi