yazbebisi Kuzeymiram anne kartı sadece ulaşım için kullanıyor diye biliyordum. Neyse bilgisi olan söylesin de öğrenelim
alpik3461 Kuzeymiram bim a101 ne senesi dolunca zam yapıyorlar bnm ki ilkten 400 dü sonra 1.000 oldu ama kartımı kaybettim 😞 bahsettiğinz kart mavimi
Kuzeymiram yazbebisi asli08 kızlar İBB içine parada atıyormuş ama denk gelirseniz tabi ama nerde kullanılıyor acaba hiç bilmiyorum oyuzden bnde merak ettim
yazbebisi circus o kadar baktım uygulamadan falan bisey yok. Kullanan bi kac yakınımda var onlarda da öyle bisey yok.
Kuzeymiram ChatGPTanne_ 183 arayıp bilgi alabilirsin ben 3 yıldır kullanıyorum pek hatırlamıyorum nasıl yaptığımı ama İstanbul seninle diye uygulama var ordan başvuruluyor sanırım ama sen yinede arayıp sor cnm