hamisbiranne 16 günlük bebeğimin gazı var doktor zinco damlayı yazdı bugün verdik bebeğime 5 saattir uyuyor gözlerini açmaya gücü yok sizce normal mi çok uyuduğu için korkmaya başladım emzirmeye çalıştım ama uyanmadı gözünü açıyor kapatiyor ama tamamen uyanmıyor
Kuzularinanasi hamisbiranne ilk gunler uyumasi normal ama emmeden 5saat cok uzun.sarilik da olabilir ,ac kalirsa sarilik riski var.uyusa da emzirmeniz lazim 2 saati gecirmeyin😊