elifela231223 2 yıl kadar önce doğum yaptığım doktorda 3.500 e taktırdm. Ara ara oluşan ara kanamalar ve regl gecikmeleri dışında ben memnunum. Prezervatif ve doğum kontrol haplarının güncel fiyatlarına bakarsam benim için verdiğim parayı da her türlü çıkardı zaten ki o dönem fazla mı acaba diye düşünmüştüm.