Bizim bebiş altı aylık olucak başka cocukda düşünmyrm şu an için öyle oynayabileceği arkadaşı yok ilerde olsada belki ayda bir iki defa olur ailemden başka ildeyiz kimse yok açıkçası burda senelerce de kalcaz gibi ilerde kendi başına oynayabilsin istiyorum sürekli oynayamacagimi biliyorum onunla bunun için alt yapı olarak ne yapmak lazım tecrübeli anneler bilir 🙏