Gece yatırdığıöda hiçbirşeyi yoktu sabah uyandığında kulak kepcesi kızarık şiş su toplamıstı saglık ocagına götürdüm krem verdi kesin net birşey demedı takip edin coğalırsa cildiyeye götürün dedi gece ağlamadı uykusundam uyanıp yani canı yandığına dair bir işaret hiç olmadı yanık gibi anlayamadım ne olduğunu bi fikri olan varmi acaba. 