HM-21 Merhaba kızım sinirlenince istediği olmayınca eliyle başına vuruyor neden öyle yapıyor bilmiyorum bu normal mi sizlerden bebeği öyle olan var mı nasıl düzelir bilene söyleyebilir mi
Snglkargc_0107 HM-21 benim kızımda 17 aylık 18 olmak üzere oda iyle yapıyor bizimki arkadaşından gördü çok normal yani
bayram08 HM-21 Oda bisey mi benim kızım hem öyle yapıyor hemde kafasını çok sert bir şekilde duvara yere koltuk ne bulursa sinirlendiği an vuruyor umarım geçici bir süreçtir. Allah korusun evlatlarımızı.
Snglkargc_0107 bayram08 amiiin benim kızımda oyle ya sadece bizde değil hepimizinki aynı bu aylarda galiba