Htchc benim 10 günüm vardı inanın çocuklardan düşüp uyuyordum bi kaç gün sahursuz tuttum öyle düşündüğünüz gibi zor değil. Gündüzler kısa üstelik emziriyordum. Sadece ilk gün felaket baş ağrısı oldu ama sonradan alışıyor insan bide bi önerim var . Fırsatınız varsa hepsini üst üste tutun çnkü bi gün bile ara verdiğimde diğer gün sanki ilk gün tutmuşum gibi baş ağrısı çekiyordum . Sahurda da yediğim bi simit bi bardak süt . İnsan alışıyor hiç düşünmenize bile gerek yok