EfeEymen sakin olun once😊 anneyiz endiselenmek gobek adimiz olmus; ama cocuklar hastalanmadan buyumuyorlar boyle dusunelim. Benim kizim da 52 gunluk. Usutmus. Doktorumuz hava verin ve her gun duzenli olarak serum fizyolojikle burnunu temizleyin dedi. Ayaklarini sicak tutmaya calisiyorum, biraz daha ski giydiriyorum. Huysuzluk, aglama sizlamamiz devam ediyor, gececek insallah😊 siz de bunlari yapabilirsiniz. Gecmis olsun annesi