Ma-ma Merhaba arkadaşlar İzmir karabaglarda oturuyorum british cins erkek kedim var çocuklarımın alerjisi baya ilerledi sahiplendirmek istiyorum ücretsiz bir şekilde iyi bir aile arıyorum kedime varmı sahiplenmek isteyen
Ma-ma serhura1994 9 aylık erkek gri renkte burdan resim paylaşmayı bilmiyorum ama düşünceniz varsa numaramı birabilirim
nnoktaa Ma-ma Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
serhura1994 Ma-ma ben yeni doğmuş bebek istiyordum ya kendim bakmak ilgilenmek büyütmek istemiştim teşekkür ediyorum inşallah bir yer bulursunuz güvenli iyi bir yuva