prensesannesi_06 6-7 aylık olana kadar 2 gözde dd yaşadık canım. Masajla, kaynatılmış ılımış su ve damlalarla geçirdik çok şükür. Göz dr u 8 ay a kadar geçmezse ufak tel gb bir şeyle hemen açıyoruz dedi. Çocuk dr u 1 yaşa kadar bekleyebiliriz dedi. Ben de sizin gb çok üzülmüştüm ama geçti şükür
bide masajı doğru yapmanız çok önemli biz başta yanlış yapıyormuşuz göz pınarına yapmışız o da enfeksiyon bile yapabiliyormuş. Burun kökünden yapmak gerekiyor videolar var youtube da