Napıyım ben artık yoruldum da ilk başlarda çok güzel yerdi sonra azalttı neyse düzelir dedim düzelmedi sadece yoğurt yemeye basladı ama artık oda yok. Doktor da sen ye senden alsın zorlama dedi. Arada teklif ediyorum diliyle itmeye de basladı bıraktım ama içim içimi yiyor. Sadece emerek nasıl doyuyor bu cocuk bende öyle düzenli beslenen biri değilim cünkü bana da yedirtmiyor. Şaştım kaldım gerçekten.