Bizimde ilk doğduğu zamanlar bir gözü çok çapaklanıyordu,içim rahat etmedi göz doktoruna gitmiştik.Göz yaşı kanal tıkanıklığı dedi.Makyaj pamuğunu ılık suya batırıp çapak geldikçe onla silin ve günde 4-5 kez elinizi iyice yıkayıp gözpınarına serçe parmağınızla 20 kez bastırıp çekip sonra daire hareketi masajı yapın dedi.Geçti.