bebisliozlem merhaba bizde 8 aydır kullanıyoruz ilacı kızımın yüzünde dudağında ve boynun da yüzeysel hemsnjiomu var bu ay lazer için görüşmeye gideceğiz doktorumuz daha iyi sonuç alındığını söyledi ilaç ile çok iyi bir iyileşme oldu fakat devlet ilacı 1 yaşından sonra karşılamıyor ve bu ilacı 2 yaşına kadar kullanmayı düşünüyorduk ilacım şu an tanesi 3.500 tl olmuş durumda lazer ise seans başı yaklaşık 15.000 tl gibi bişey ama kesin sonuç veriyorlar yaklaşık aynı paralara denk geliyor ilaç la inşallah tedavi olumlu yanıt verir em aza ündiriebilirz